Klachten

Heeft u vragen of een klacht?

Voor uw vragen of klachten kunt u direct contact met ons opnemen via telefoonnummer 050 5351139, van dinsdag t/m zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur. U kunt ons ook mailen.
Na melding van een klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging van uw melding per e-mail. We lossen uw klacht zo snel mogelijk op.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar post@baboffel.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »